Klantenservice

Heb je nog vragen of vind je niet direct wat je zoekt? Aarzel dan niet om ons te contacteren. We hebben ondertussen al  meer dan 20 jaar een passie voor tuinmaterialen en deze kennis willen we graag met jou delen. Stuur ons een bericht of kom eens een kijkje nemen in ons toonpark. We helpen je graag verder in jouw zoektocht naar het juiste materiaal.

Retourneren

Geleverde goederen kan je tot 30 dagen omruilen. 

Gelieve eerst contact met ons op te nemen. Zo kunnen we samen naar een gepaste oplossing zoeken. 

Als klant ben je zelf verantwoordelijk om de bestelde materialen correct te retourneren. Het is wel mogelijk deze aan onze chauffeur af te geven bij levering van jouw nieuwe bestelling. Gelieve er wel rekening mee te houden dat we hiervoor per vracht een kost in rekening brengen van het transportbedrag in jouw desbetreffende leverzone.

Naast de transportkost per vracht, moet je er rekening mee houden dat de materialen aan 70% worden gecrediteerd. Doordat deze meestal speciaal besteld zijn, kunnen we deze zelf ook niet terug naar de fabrikant brengen.

Op maat gemaakte producten kunnen helaas niet geruild of geretourneerd worden.

Wij kunnen helaas geen terugbetalingen voorzien. Het gecrediteerde bedrag kan enkel gebruikt worden om nieuwe producten aan te kopen (per uitzondering van retourpaletten)

Deze moeten in principe door de klant zelf terug gebracht worden. Je kan echter altijd contact met ons opnemen om deze te komen opladen. Hiervoor rekenen we 1 maal de transportkost van jouw regio en € 1,5 per geretourneerde palet.

Hou er wel rekening mee dat we de op te laden paletten moeten kunnen laden met een kraan. Als deze niet klaar staan op de afgesproken datum, kunnen we ze niet meenemen.

Heb je een vraag? Bel ons!